دیروز یکی از مشتری ها گفت که وقتی تماس می گیرم پهنای باند زیاد اشغال میشه ، چک کردم دیدم کدک g729 رو نصب نکردم..بدون اینکه چک کنم فکر کردم سیستم P4 هست ..هر چی کدک نصب می کردم Asterisk از کار می افتاد..خلاصه ناامید شده بودم که مشخصات cpu رو با دستور cat /proc/cpuinfo چک کردم و متوجه شدم تا حالا خودمو سر کار گذاشته بودم و سیستم P3 هست
شما همیشه اول نوع سیستم رو مشخص کنید و بعد برید سراغ نصب codec ها
شما همیشه اول نوع سیستم رو مشخص کنید و بعد برید سراغ نصب codec ها
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر